Sähköinen taloushallinto

”Sähköinen taloushallinto muuttaa taloushallinnolle tyypilliset tehtävät kuten kirjanpidon, laskutuksen, ostolaskujen käsittelyn, tilausten lähetykset, palkanlaskennan viranomaisilmoituksineen, veroilmoitusten teon ja tilipäätöksen laadinnan automatisoiduksi ja sähköiseksi.”

Wikipedia kertoi näin, ja me toimimme. Nykyaikaiset kirjanpito ja taloushallinnon ratkaisut ovat osa meidän päivittäistä toimintaamme. Hommahan vaan helpottaa niin Sinun kuin meidän töitämme – mutta ei korvaa kuitenkaan sitä että me kuljemme kanssasi niin ammatillisesti kuin ”sielunhoidollisesti eli jos Sinulle tulee aihetta yrittäjämatkan jossain vaiheessa kertoa huolia tai murheita – anna palaa, me kuunnellaan – siihen on aina hetki aikaa.

Haluatko tietää lisää sähköisen taloushallinnon sekä erityisesti tilitoimiston kanssa yhdessä käytettävän taloushallintojärjestelmän tuomista hyödyistä? Lataa opas ”Taloushallintojärjestelmän yhteiskäyttö tilitoimiston kanssa”, joka on kirjoitettu sähköistä taloushallintoa ja sen ulkoistamista harkitseville yrityksille.